18 Haziran 2012 Pazartesi

Büyük beden mayo hediyeli, hasır plaj çanta, dolgu topuk plaj terliği


Herkese Selam!
Uzun zamandır ürün koymadım, o kadar çok ürün var ki elimde,  odalarda  geçicek yer kalmadı, eşim isyanlarda :) sırasıyla koymaya çalışıcam.


1-Tabanı baskılı, yüksek dolgu topuk plaj terliği 37.5 numara 
Sıfır hiç kullanılmamıştır  daha etiketi altındadır. fiyatı 20tl
Terlik Satıldı.






2- 44-46 beden siyah adidas yüzücü mayosu
Vücudu toparlayan bir mayo, benim çok işime yaradı,  yeni doğum yaptığım dönemde almıştım,  42 bedene kadar kullandım, geçen yaz aynısının küçük bedenini çok aradım ama bulamadım, kesinlikle memnun kalacaksınız. Büyük beden mayo bulma sıkıntısı çok çekmiş biri olarak bu mayo çok işinize yarayacak.Mayoyu alana  Mankenin üzerindeki mango marka turkuaz baskılı beyaz tunik hediye olarak verilecektir...

Yırtığı söküğü lekesii kesinlikle yok, yeniden farksız. Fiyatı 50tl  

Görseldekinin aynısıdır...

Devamı geliyor...
İlatişim için darkolivee@gmail.com
Sevgiler
Darkolivee

Hiç yorum yok: